הינומה סיפור האהבה של אלכס ורן

גן אירועים בחיפה

הינומה אירועים – אלכס ורן הכירו בבסיס הובלה שבטירת הכרמל, אלכס היתה מכי"ת טירונים ורן היה מדריך נהגים בקבע. השאלה של "מי התחיל עם מי" תמיד מגיעה אצלם לאצבע מאשימה אחד על השניה, הוא טוען שהיא והיא טוענת שהוא "כבר בשיחה הראשונה שלנו רן אמר: 'אני בחור רציני, רוצה לסגור כבר אולם'" מספרת אלכס. אבל מה זה משנה אם היום הכל היסטוריה?

"הזוגיות שלנו לא היתה נורמלית", משתפת אותנו אלכס, "אני גרה במרכז, במודיעין והוא בחיפה ובמשך 4 שנים היינו נפגשים בין פעם לפעמיים בשבוע." קושי כמו שאפשר לראות זה לא מה שמפחיד אותם. "צמחנו יחד והתחלנו את הלימודים יחד והמרחק כאילו לא השפיע על הזוגיות, זה מדהים אותנו עד היום!" מספרת אלכס, "השוני שלנו במנטליות, בגילאים (רן גדול ממני ב6 שנים), המרחק… הכל הצביע על כישלון זוגי, אבל האמת, שהשוני משלים אחד את השני… ואנחנו חברים הכי טובים אחד של השני."

צילום: וניל

הבחירה בהינומה כמקום החתונה היה מבחינת רן תנאי, "הוא הודיע לי שכשהוא יציע החתונה תהיה רק בהינומה, אני לא הכרתי בכלל את האולם אבל הוא הכריז על וטו ואני זרמתי." רק כעבור מס' ימים אחרי האירוסין אלכס ורן הגיעו, הכירו את ברי ונתן וסגרו תאריך.

צילום: וניל

"לארגן אירוע בהינומה זה חלום שמתגשם", מספרת אלכס, "אני הייתי מפיקת אירועים ובהינומה מספקים את כל הצרכים, הבקשות ויש היענות מדהימה מצד כל העובדים מהדרג הבכיר ועד נותני השירות הזוטרים, כולם שם כדי להעניק לנו את הטוב ביותר!" זהו לא סוד שהבקשות של אלכס היו קצת מוגזמות ולפעמים הזויות כי על כל פרט היא שמה דגש למנהלי האירוע, אך בהינומה ידעו בדיוק איך לדאוג שאלכס תהיה הכלה המרוצה ביותר, "הזמינות בכל רגע נתון, הדאגה והאכפתיות ושלא נדבר על טיב האוכל שהוא בכלל ברמה שמעולם האורחים שלי לא ראו", מספרת אלכס.

כששאלנו את אלכס מה הטיפים שלה לכלות הינומה היא אמרה: "תדברו עם ברי, נתן, הדיילות ומנהלי האירוע, תספרו להם בדיוק איך אתם רואים את החתונה שלכם ותאמינו לי, הם יגשימו לכם אותה!"

ספקים:
שמלה: ג'ולי וינו | ליאן בן סימון
איפור: ענבל איתן
שיער: יערית ארז
צלם נוף: אלי חדידה
צלם אולם: וניל צלמים
דיג'יי: מושיקו פלוטקה

צילום: וניל
צילום: אלי חדידה
צילום: אלי חדידה