אולם אירועים בחיפה – סיפור האהבה של שירן ואושר

אולם אירועים בחיפה- הינומה שירן ואושר הכירו בצבא כששירתו יחד באוגדה 143, "אני הייתי בודקת מכשירי קשר", מספרת לנו שירן, "ואושר היה אחראי לוגיסטיקה." הם החלו כידידים טובים כששירן ניסתה לשדך את אושר לחברה שלה ללא הצלחה, אבל אט אט הם התקרבו, ביצעו שמירות ותורנויות יחד והפכו לזוג.

צילום: לירוי ואביעד צלמים.

במהלך 10 שנות הזוגיות שלהם הם חוו משבר משמעותי, "כשאני הייתי במהלך התואר ואושר היה בשב"ס ושירת בדרום, המרחק היה קשה ונפרדנו במשך כשנה", מספרת לנו שירן, "אך אחרי שנה הבנו שאנחנו נועדנו להיות יחד וחזרנו." אולם אירועים בחיפה, הינומה – תודה!

צילום: לירוי ואביעד צלמים.


כששאלנו את שירן כיצד הוא הציע שירן החלה לצחוק, "הוא תכנן הכל מראש! היינו אצל זוג חברים בעל-האש כשלפתע הם סיפרו שהם טסים לרומא. אושר זרק לי "אולי נטוס איתם" וכך מצאנו את עצמנו ברומא יחד עם זוג חברים, כשבעצם, אושר תכנן הכל!".
לפני הטיסה, אושר עשה לשירן שיחה בה הבהיר כי זה עדיין לא הזמן לצעד הגדול בגלל השינוי המשמעותי בקריירה שביצע.
כשהגיעו ארבעתם למדרגות הספרדיות, שירן ואושר ביקשו מהחברים לצלם אותם וכך לפתע מול כולם אושר חיבק את שירן חזק, כרע ברך והציע לה. שירן כמובן, נענתה בחיוב. מכאן הדרך לאולם האירועים בחיפה הייתה קצרה

צילום: לירוי ואביעד צלמים.

שירן מההתחלה רצתה להתחתן בהינומה, אך אושר היה סקפטי בעניין, הוא רצה אולם קרוב יותר לעפולה, עיר מגוריו.
שירן ואביה נסעו להינומה, ישבו עם ברי וכמעט סגרו הכל, כשהחתן הגיע הוא הכיר את ברי ואפשר להגיד שהתאהב בו!
"הנכונות של ברי לעזור לנו בהכל, היחס האישי והזמינות היו מדהימים! אני ואושר כל כך שמחנו שיש לנו את ברי שמכיר אותנו מהשלב הראשוני ומלווה אותנו עד האירוע עצמו", מספרת לנו שירן, "היחס הנהדר היה שם לאורך כל הדרך וכל הזמן!"
"היום, בדיעבד אושר הכי מרוצה בעולם מהבחירה ולא מפסיק לשבח, להתלהב ולרומם את הינומה, אין ספק שהאירוע הבא שלנו יהיה רק שם!" מספרת לנו שירן.

צילום: לירוי ואביעד צלמים.

האורחים נהנו מקבלת פנים מושקעת ומלאה בכל טוב, מנות במבחר רחב וממוצרי הגלם האיכותיים ביותר, ביניהם כבד אווז, פילה בקר ועוד.
"עד עכשיו האורחים מדברים על המנות המושקעות", מספרת שירן, "אחרי האירוע שלנו המון אורחים סגרו אירועים נוספים בהינומה ועכשיו אנו זוכים להתארח שם!".כששאלנו את שירן מה הם הכי אהבו בהינומה היא חשבה לעומק וענתה, "הכל, הכל ,הכל!"

איזי גו: סידורי הושבה.
שמלה: רונלינה.
איפור: ענבל איתן.
שיער: מישל.
DJ: אביהו פלס.
צלמים: לירוי ואביעד.

צילום: לירוי ואביעד צלמים.