סיפור האהבה של מעיין וירין

מעיין וירין הכירו בתקופת בית הספר, "ירין היה שכבה מעליי", מספרת לנו מעיין כשהיא הייתה רק בת 14, וכבר אז ידעו שזה עניין סגור.

ירין 15, מעיין 14.

עשר שנות הזוגיות של מעיין וירין ידעו המון שינויים, הם נפרדו לא פעם והזוגיות חוותה משברים שהפכו אותם לחזקים ביותר.
"התארסנו, סגרנו תאריך בהינומה כמובן אך הזוגיות עברה משבר נוסף ונאלצנו להיפרד למשך כשנה וחצי", מספרת לנו מעיין, "אחרי שנה וחצי הבנו שנועדנו אחד לשניה והחלטנו ללכת על זה בגדול. הגענו להינומה שוב לבחור תאריך חדש שבו נישאנו – 29.11.18."

צילום: אלדד צלמים.

מעיין וירין לא סתם בחרו בהינומה, מבחינתם הם תמיד ראו בהינומה את המקום המושלם עבורם ליום חתונתם, "לא חיפשנו אפילו מקום אחר", מספרת לנו מעיין, "הינומה הוא האולם הכי טוב בצפון מבחינת האוכל, הנראות, העיצוב, החופה ובמיוחד השירות."

צילום: אלדד צלמים

ירין, שעובד בתדיראן ומעיין בסלקום לא התפשרו על שום דבר ובחרו את הטוב ביותר ליום המיוחד שלהם.
"את שמלת הכלה שלי עיצבה המעצבת ברטה ונסעתי 7 פעמים לאשדוד מחיפה כדי להגשים את שמלת החלומות!", מספרת לנו מעיין.

צילום: אלדד צלמים.

האורחים לא הפסיקו לשבח את הזוג לאחר האירוע, "כולם כ"כ התלהבו מהאירוע, על כמה שהכל היה מושקע החל מהמנות בקבלת הפנים, השפע באולם והשירות החם", מספרת מעיין.
"הינומה מבחינתי זה מותג החתונות של הצפון, מקצועניים ונחשבים כמקום הכי טוב לחתונות, וזה מה שקיבלתי, חתונה מושלמת." מסכמת מעיין.

צילום: אלדד צלמים

כששאלנו את מעיין מהי ההמלצה שלה עבור הכלות של הינומה היא השיבה, "תסמכו על הינומה בעיניים עצומות. הם יודעים בדיוק מה לעשות, אתם – הזוג, תהנו!"

שמלה: ברטה.
שיער: יערית ארז.
איפור: שחף ביטון.
צילום: אלדד צלמים.

צילום: אלדד צלמים.