איך דואגים שהכל יהיה סופר מושלם בחתונה?

נפגשנו לשיחה עם מנהל מתחם האירועים 'הינומה' בנשר, ברי סלע, ששיתף אותנו בכל הצעדים שעלינו לעשות כדי שהחתונה תהיה סופר מושלמת.
"בשלב הראשוני אני מציע קודם כל שהזוג ישב, יחליט מה חשוב לו ומה פחות", מסביר לנו ברי.
לעתים, זוגות מחליטים מראש על דברים שתקציבית הם אינם יכולים לעמוד בהם, לכן עפ"י המלצת ברי, חשוב מאוד ראשית כל לסמן את הדברים שחשובים לשניכם וימקדו אתכם בחיפוש הראשוני.
"הדבר הראשון שצריך לסגור זה אולם", מספר ברי, "לאחר מכן, כל הספקים יהיו מותאמים לפי התאריך ואיזור האולם. האולם צריך לענות על 3 הגדרות מרכזיות: מיקום, אוכל ונראות עפ"י הסדר שחשוב לזוג."

הרגשה טובה, זה כל הסיפור 😊

לאחר בחירת האולם יש צורך בבחירת התאריך שיהיה נוח לזוג וכן מתאים למשפחות – משם מתחילה החגיגה הגדולה!מהרגע שסגרתם תאריך עליכם לסמן V על הדברים החשובים לפי הזמן שנוח לכם:
שמלת כלה, איפור ושיער, צלם, DJ, אטרקציות, חליפה, הזמנות, אלכוהול, חליפה וכ'ו וכ'ו.
"במהלך כל הדרך חשוב שהזוג יתקשר ביניהם, יבדוק המלצות על הספקים וירגיש בנוח לדבר איתם, להתייעץ איתם ולשאול שאלות", מספר ברי, "ספק שלא נותן לכם תחושה נעימה אין צורך לבחור בו, תבחרו את מי שהכי מקצועי, מומלץ ונותן לכם הרגשה טובה!"

לבטוח בספקים אבל גם לתת דגשים


לקראת האירוע מד הלחץ עולה, ההתרגשות נמצאת בשיאה וכאן ברי חוזר שוב לתמונה, "לקראת האירוע אנחנו נמצאים בקשר קבוע עם הזוגות בשעות לא שעות, מתי שהם רק צריכים", משתף ברי, "אנחנו נמצאים שם כדי להרגיע וגם כדי לקבל את הדגשים של הזוג אבל בעיקר כדי להרגיע."
זוגות רבים נכנסים ללחץ אטומי והמשפחות מההתרגשות רק מעלות עוד יותר את הלחץ ולכן מישהו חיצוני ומקצועי שעומד שם לצידם ומרגיע זה חשוב. "יותר מהכל אנחנו דואגים שכל בקשה של הזוג תבוצע, שהכל יתנהל בצורה הטובה ביותר כדי להעניק להם את האירוע המושלם בחייהם."

 

להגיע לאירוע ולחייך

ביום האירוע ברי מספר כי "הזוגות צריכים לבוא בהרגשה חיובית וטובה, ליהנות מהרגע הזה, לחגוג כאילו אין מחר! ברגע שאתם תהיו בהרגשה כזו כל האורחים יהיו יחד איתכם באווירה! ואנחנו נדאג שהכל ידפוק כמו שעון!"